måndag 1 mars 2010

Promenuder kl 14,

Jag vill ordna promenader med fastetema.

  • en gång per dag med start ca kl 14.
  • omkring 1 timme långa ska de vara.
  • deltagande ska vara gratis.

Projekten som jag skriver på och har gjort utskrifter av stoppar jag i plastkassar och bär med mig i händerna på promenaderna. Stannar upp utanför portar, eller på platser där man kan gripa tag i temat

pilgrim, gäst och främling - stackare och betraktare.

Så kan jag skriva ut blogginlägg om promenaderna och klistra ihop sidorna till en lång rulle som kan sitta på väggen eller rullas ned i en plastkasse.

En tanke är att ansluta till ett grepp som användes av Gustaf Broms och Trish Littler i A Walking Piece. De fotgraferade sig själva varje dag på en tibetansk bönematta. Jag funderar på att ta med en specialutformad STUL, KATEDRULEN lärosätet. "Stulen" - hm det känns bra! Men kanske en BUNK. -"Stulen bunk!" Ja, ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar